熱門文章

2014年12月21日 星期日

21/12/2014 SUN.韓留記Day 12




過到嚟韓國其實最開心嗰樣都係瞓覺,咁凍天氣縮入被竇入面真係好鬼舒服,所以每朝要掙扎起身都好鬼辛苦,今日好難至迫到自己兩點一定要出門口而唔係呢個時間至起身,因為今日好可能係今年最後一次落雪,點都要出去望望。

上次去過根本就係韓文版深圳嘅東大門,今次去另一邊南大門,反正都係去睇fest個方向行多遲一個站上車嗟,同下次轉間酒店都係呢頭就探定路。同東大門非常唔同,女人街味加鴨寮街味多過大陸味,最少地面街同地底街啲嘢都係行過見到會覺得買嚟有用同食得起先,可能嚟緊兩個月會有好多日子住呢頭,多平嘢買平嘢食是好事。

同叫得大門當然有座城門,今日仲有雪景。其實本身唔多雪幾粒噉,點知我一嚟到南大門立即扯大風雪,雪大到好似霧噉對面街矇晒咁滯嗰隻,搞到成個南大門街露天市場要立即執嘢拉閘避避先。到我差唔多走出發去上水時個天就出太陽。又係我喺度累街坊。





其實住咗將近兩星期明洞,最大嘅煩惱係仍然揾唔到邊度有得食最簡簡單單嘅辛辣麵,理論上應該係韓國好普遍嘅嘢,就係唔知邊度有同點樣叫,拎住張相四圍問都揾唔到,唔知係咪明洞始終高檔得滯呢。

今日去南大門終於撞到,雖然首爾好多街邊車仔檔,今日第一次遇到一檔有得食車仔麵,阿姐即叫即整,冇芝士都加隻蛋俾你,坐喺街吹住風雪食到你流晒鼻水猛咁咳。加多三隻即炸餃子一罐嘢飲夠晒飽,埋單先承惠5000圜,三十五蚊港紙咋,而家香港呢個價錢都未必食到咁豐富呀。

嚟緊半個月都會住南大門,分分鐘晚晚都係嚟揾阿姐一個韓國車仔麵搞掂。其實我始終覺得韓國最最最好食都係辛辣麵,直頭國寶級。





隊band連英文名都冇唔知佢哋叫乜,但我知道喺香港我永遠唔會揾得到一隊本地band會著同玩到Steel Panther噉款。

沒有留言:

張貼留言