熱門文章

2014年12月23日 星期二

23/12/2014 TUE.韓留記Day 14




其實我好耐未試過lunch可以慢慢食慢慢嘆,好在上星期尾清咗大部份嘢,今個禮拜冬至加聖誕全場冇乜心機做嘢班裝修佬都慢慢嚟,好多時都係等人交貨先有得繼續做,既然今日都要轉酒店,晏晝就早少少拉行李去check in加嘆一嘆先。

住南大門好處係多平嘢食加終於搵到有地方賣辛辣麵,過一過馬路就係明洞又有街行,而行咗兩個星期明洞,終於明白點解會覺得呢邊冇乜街想行,因為韓國居然係接近冇碟舖。明洞都叫大消費區啦,韓國都叫音樂工業蓬勃國家啦,但好似係冇HMV、Tower之類外國大唱片舖進駐,而細唱片舖唔係冇,好似我酒店過馬路一入橫街已經有間,再入明洞都唔少街舖,但一入到去成牆都係少女時代,碟唔係冇但標十萬圜以上嘅簽名版CD同商品才是重點,十足黃金時代的信和中心堆賣相舖閃卡舖,所以每晚冇嘢做都鍾意落街躝吓望望呢啲舖頭,因為一定多囡目及,口桀口桀,同埋會令你重拾少年時,體會到媚大陸同高租金令我哋香港人唔見咗幾多本應是好基本的特色小店。

若講到買碟,明洞個地下商業街超多黑膠二手舖,但論最indie亦只得如此。我仍然搵緊首爾入面邊度有metal舖。





其實唔係見呢幾日食完晏返到公司已經幾乎唔見晒人,我都唔知道原來今個禮拜係冬至,梗係啦有假放嘅聖誕都唔多理啦(更何況預咗聖誕都要返工),冬至本身都冇假更加唔會理,人哋有得早走嗟我又冇份。不過又唔係冇著數嘅,我自己過嚟韓國毒嗟,人哋有屋企人有老婆仔女㗎唔早走都夜晚要返歸食湯丸㗎,所以點樣想做嘢都俾人準時六點趕走。

呢啲時候,當然又係返酒店掟低個袋之後過對面街掃夜市啦。人哋有湯丸,我都有炸雪糕食,雖然我承認係見到個檔口中文寫住咩「明洞不能不吃小食」乜乜乜至豪2500圜俾佢,唔係有中文我真係唔會中呢個伏,OK的,但冇乜特別又唔係好食,隔籬街加多一千就有直徑成隻豉油碟咁大成寸咁厚嘅雪糕macaron(雖然我都中過伏,除咗勁大舊完全唔好食)。

事實證明學好外語幾重要,噉樣先呃到我呢種無知外國人錢。





夜市的樂趣之一是發掘最平可以食到最平嘅方法,因為同一樣嘢食隔一檔價錢已經可以唔同,繼上次個阿叔3000圜半打大餃子平足人哋一半,今晚又搵到檔即叫即整豬柳蛋,塊手打漢堡豬柳大塊又厚,再加隻新鮮荷包蛋先至2000圜夠當半餐,我覺得個阿姐係平咗一千俾我,唔知係咪因為煎蛋時落鹽好似唔使錢噉成炸成炸噉掟落去,搞到鹹到黐線而過意唔去呢。(又可能係調轉,講平咗之後唔順氣,就打算鹹死我報仇)

樂趣之二是搵特色好嘢食,好似串燒大把,但呢檔燒雞串特別多人尤其多女,燒得好食之餘有六種醬任你點,試過最辣兩隻的確幾激,不過我食雞一向鍾意原味所以只搽少少。但個檔成日勁多女幫襯,而班女係成串雞由頭到尾搽滿晒最辣隻醬搽到滴晒落地至停,食到咁辣但反應好似我食緊原味一樣冇乜嘢噉。係班泡茶妹唔正常定我太過正常呢。






今日開始搬入南大門,今晚開始每一晚都會見到呢個景

沒有留言:

張貼留言